Betaalmethoden

Betaalmethoden

Veilig betalen bij Xura Domotica

Bij Xura Domotica kunt u online bestellingen op diverse manieren betalen.
Betaalmogelijkheden logo

 

 Onze betaalmogelijkheden:

Veilig winkelen en betaal
op je eigen manier.

    • iDEAL
    • PayPal
    • Directe Bankoverschrijving
    • Onder Rembours
    • Maestro
    • Mastercard
    • Bankcontact MisterCash
    • Visa
    • VPAY
1. iDEAL

(voor de Nederlandse klanten)
Ideal is de allernieuwste manier om veilig en gemakkelijk te betalen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving.
Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. U klikt op de iDEAL-betaalknop en selecteert uw bank.
Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat.
U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij
worden direct door uw bank geïnformeerd, zodat uw bestelling dezelfde dag nog kan worden verzonden.

2. Bancontact/Mister Cash

(voor de Belgische klanten)
Bancontact/Mister Cash is de allernieuwste manier om veilig en gemakkelijk te betalen in België. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving.
Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met Bancontact/Mister Cash wilt betalen. U klikt op de Mister Cash-betaalknop en selecteert uw bank.
Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat.
U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven
en wij worden door uw bank geïnformeerd, zodat uw bestelling dezelfde dag nog kan worden verzonden.

3. Credit card

Bij Xura Domotica kunt u betalen met de vernieuwde, nog beter beveiligde methodes van Eurocard/Mastercard Securecode en Verified by Visa zowel voor
onze Belgische en Nederlandse klanten. Zodra de autorisatie van uw betaling is goedgekeurd door Paysquare, wordt de bestelling verzonden.
Dit kan iets langer duren dan bij een Ideal-betaling. Zodra wij akkoord hebben op de creditcardbetaling, ontvangt u van ons een mail dat uw bestelling is voldaan.

4. Bank- / giro overschrijving

voor Nederlandse klanten
U verzoekt uw bank door middel van een overschrijvingsformulier of via een elektronisch overschrijvingsformulier het factuurbedrag over te schrijven op
bankrekeningnummer NL63 RABO 0304 7415 90 t.n.v. Xura onder vermelding van uw bestelnummer, na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling direct
verzonden.

5. Bank- / giro overschrijving buitenland

Wilt u vanuit het buitenland op de Nederlandse rekening overmaken kan dit ook, met gebruik van IBAN nummer, dit is:
NL63 RABO 0304 7415 90
BIC/Swift code RABONL2U.

6. Rembours

Bij Xura Domotica kunt u ook uw bestelling doen onder rembours. De kosten voor deze optie zijn €14,95. De levertijd bedraagt onder rembours minimaal 3
werkdagen.

Veiligheid

Uw persoonlijke gegevens zijn veilig bij Xura Domotica

Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt en wij zullen daarom uiterst zorgvuldig met uw gegevens omgaan. Wanneer u een bestelling plaatst via
Rabo Omnikassa, wordt gebruik gemaakt van een zeer veilige en bewezen techniek; de Secure Socket Layer.
Met SSL worden gegevens gecodeerd die via de SSL-verbinding worden verzonden.
Zowel Firefox, Chrome, Safari en Internet Explorer ondersteunen SSL.